Brænd fedt af på 30 min!

Brænd fedtet af med HIIT!

iForm har lavet en super HIIT session på under 30 min. til dig, som kunne tænke sig at prøve kræfter af med Højintensiv Intervaltræning.

Øvelserne giver max forbrænding, fordi de bringer din puls helt op, samtidig med at alle dine store muskler kommer i sving. Giv den gas!

Programmet kan tilgås her: PROGRAM

Sådan gør du:

  • Snup først 10 minutters opvarmning.
  • Lav så øvelserne. Hver øvelse skal tages 3 x 45 sek., før du skifter til næste øvelse. Hold 15 sek. pause efter hvert pas.
  • Skift med det samme fra øvelse til øvelse, så pulsen holdes oppe.
  • Giv den gas. Jo mere du knokler, jo flere kalorier forbrænder du.

Kilde: iForm læs mere her > 

Lidt om HIIT

HIIT står for højintensiv intervaltræning, og den sveddryppende træningsform går ud på at give den fuld gas i korte intervaller ad gangen. Det vigtigste er at få pulsen helt op, når du arbejder.
Metoden kan bruges til de fleste typer konditionstræning, fx løb, cykling, svømning og roning, samt til styrketræning, hvor øvelserne typisk er simple og har fokus på de store muskelgrupper.

Kilde: iForm læs mere her >

HIIT er et godt alternativ til din løbetur, såfremt du ønsker en afveksling i din træning! Og så kan det gøres hjemme i stuen ;-) 

GOD FORNØJELSE!